.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعلام آخرین جزییات ثبت نام عمره

نام‌نویسی در کاروان‌های مرحله‌ی دوم عمره در 18 استان کشور از صبح امروز (چهارشنبه، دوم بهمن‌ماه) آغاز شد.

به گزارش ایسنا، حسن سرخوش - مدیرکل برنامه‌ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت - با یادآوری این موضوع که اعزام این گروه از زائران از هشتم فروردین‌ماه آغاز می‌شود و تا پنجم تیرماه ادامه دارد، افزود: نام‌نویسی در 18 استان از ساعت 9 صبح امروز آغاز شده است و 14 استان دیگر روزهای پنج‌شنبه و جمعه ثبت نام خواهند داشت.

به گفته‌ی او، متقاضیان دارای اسناد ودیعه‌گذاری عمره‌ی مفرده با اولویت‌های یک تا 300 مربوط به ثبت نام عمومی سال 1387 و همچنین دارندگان فیش‌های قدیمی عمره‌ی ثبت نامی بانک ملی تا 5 فروردین 1386 که فیش‌های ثبت نامی خود را به اسناد جدید 800 هزار تومانی تبدیل کرده‌اند، می‌توانند برای نام‌نویسی در گروه‌های مرحله‌ی دوم عمره‌ی مفرده اقدام کنند.

وی با بیان این‌که نوبت اصلی تشرف به عمره برای اولویت‌های بعد از 300 در سال‌های آینده است، گفت: دفاتر حج و زیارت استان‌ها، تنها در صورت تکمیل نشدن ظرفیت کاروان‌های مرحله‌ی دوم عمره می‌توانند از روز هشتم بهمن‌ماه، اولویت‌های تا 320 عمره، از روز 12 بهمن‌ماه اولویت‌های تا 340 و از روز 16 بهمن‌ماه اولویت‌های تا 360 عمره را ثبت نام کنند.

مدیرکل برنامه‌ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت به دارندگان اسناد قدیمی عمره‌ی مفرده بانک ملی ثبت نامی تا تاریخ 5 فروردین 1386 توصیه کرد: دارندگان این اسناد لازم است پیش از ثبت‌ نام در کاروان‌ها، حداکثر تا 22 اسفندماه امسال با مراجعه به شعب بانک ملی نسبت به تبدیل فیش‌های خود به اسناد جدید 800 هزار تومانی اقدام کنند.

وی با بیان این‌که متقاضیان تشرف تنها از طریق دفاتر مجاز خدمات زیارتی نسبت به ثبت نام در کاروان‌ها می‌توانند اقدام کنند، افزود: تا پیش از شروع فرآیند ثبت نام در گروه‌های مرحله‌ی دوم عمره‌ی مفرده، هیچ‌یک از دفاتر خدمات زیارتی به پذیرش متقاضیان و اخذ مدارک از آن‌ها به هیچ‌وجه و تحت عنوان ذخیره، فهرست انتظار و ... مجاز نیستند.
 

جدول زمان‌بندی نام‌نویسی عمره در استان‌ها

 

چهارشنبه 2./11/92 اردبیل، آذربایجان غربی، ایلام، کرمانشاه، بوشهر، خوزستان، سیستان و بلوچستان، سمنان، فارس، کردستان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، گیلان، مازندارن، هرمزگان، همدان و گلستان
پنج‌شنبه 3./11/92 آذربایجان شرقی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، زنجان، مرکزی، یزد و کاشان
جمعه 4./11/92 تهران، قم، البرز و قزوین

ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.146 seconds.